دو ستاره لیگ برتر فوتبال معتاد از آب در آمدند+جزئیات

سال‌هاست که بحث اپیدمی شدن مصرف مواد مخدر در میان ستاره‌های فوتبال به عنوان یک هشدار مطرح شده است.

دو ستاره لیگ برتر فوتبال معتاد از آب در آمدند+جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،همان زمان گزارش‌های پراکنده‌ای هم از گرایش برخی فوتبالیست‌ها به مصرف قرص ترامادول به گوش می‌رسید و موضوع وقتی اهمیت پیدا کرد که سرمربی یک تیم تهرانی به مهاجم تیمش مشکوک شد و او را به آزمایش فرستاد و فهمید طرف عادت شدیدی به استفاده از ترامادول دارد.

در تمام این سال‌ها سایه شیشه و ترامادول روی سر فوتبال ما بوده، اما برای آن که اوضاع از این که هست بدتر نشود، همیشه سعی شده برخورد‌ها با بازیکنانی که مواد روانگردان مصرف می‌کنند، در خفا باشد و متأسفانه عده‌ای از همین موضوع سوءاستفاده کرده‌اند.

تازه‌ترین خبر درباره مصرف مواد روانگردان و قرص ترامادول در فوتبال تکان‌دهنده است. در حالی که به صورت غیررسمی، خبر‌هایی به گوش می‌رسد که دست کم ۲۰ بازیکن لیگ برتری ترامادول مصرف می‌کنند و متوجه عواقب این عادت نیستند و برخی از آن‌ها وابستگی شدیدی به این قرص دارند، این‌بار یک خبر رسمی، کسانی که از موضوع مطلع شده‌اند را شوکه کرده است.

گفته می‌شود از محل زندگی دو بازیکن سرشناس فوتبال ایران مواد روانگردان و قرص‌های ترامادول پیدا شده و برخی مراجع ذی‌صلاح آن‌ها را زیر نظر گرفته‌اند و متأسفانه حتی در یک مهمانی و در حال مصرف شیشه از آن‌ها فیلم گرفته شده است!

حالا این فیلم و مدارک و مستنداتی که در مورد اعتیاد شدید این دو بازیکن سرشناس به مواد روانگردان و ترامادول جمع‌آوری شده، برای آن‌ها یک پرونده قطور ساخته است. یک منبع آگاه به خبرورزشی گفت: قطعاً کمیته اخلاق فدراسیون به موضوع این دو بازیکن ورود خواهد کرد. موضوع شخصی نیست و این اعتیاد به روانگردان، ترامادول، مواد مخدر و... به شکل غیرقابل کنترلی در میان فوتبالیست‌ها در حال گسترش است. شاید اگر همان موقع که این دو بازیکن قلیان می‌کشیدند و خلاف‌شان در حد استفاده گاه به گاه از ترامادول بود، باشگاه خودشان با آن‌ها برخورد می‌کرد، کار به اینجا نمی‌رسید که حالا وابسته به مصرف شیشه باشند و مخدر‌هایی مثل کوکایین را هم تجربه کنند.

به گفته این شخص، کمیته اخلاق در حال تحقیق روی پرونده بازیکنانی است که با مدرک و به شکل مستند درباره آن‌ها شائبه اعتیاد به ترامادول، شیشه و مواد مخدر وجود دارد و البته رویه این کمیته، احضار علنی و ایجاد هیاهو نیست، اما به زودی قطعاً خبر‌هایی از محرومیت چند چهره سرشناس فوتبال می‌شنوید. این دو نفر که متأسفانه از وسایل شخصی‌شان ترامادول و شیشه کشف شده و فیلم کوتاهی از آن‌ها در حال مصرف مواد روانگردان موجود است هم قطعاً محروم می‌شوند. یعنی کمیته اخلاق ترجیح می‌دهد اول تخلف اثبات شود و بعد محرومیت‌ها را اعلام کند تا از طرفی آبروی کسی نریزد و از طرف دیگر تلنگری باشد برای آن‌ها که تازه با این انحراف آشنا شده‌اند و هنوز می‌توان نجات‌شان داد. حتی دیروز از یک منبع موثق شنیدیم کمیته اخلاق در حال هماهنگی با مأموران مبارزه با دوپینگ است تا از چند بازیکن که مشکوک به مصرف مواد مخدر هستند، تست ناگهانی بگیرد، تست‌هایی خارج از میدان فوتبال و به صورت سرزده، مثلاً در محل تمرین تیم‌ها...

 

منبع:روزپلاس

انتهای پیام/

خبرهایی مبنی بر اعتیاد دو ستاره فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
با سلام کار ما یکی دوتا نیس خیلیا هستن ک ترامادول مصرف میکنن اما چون پول دارن و دست دارن اسمی ازشون برده نمیشه بد نیس یه نیم نگاهی ب بالاتر بکنیم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
هیچ وقت با هیچ بازیکن فوتبالی برخورد نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
الگوی بچه های ایران ورزشکاران هستند با این رویکرد به چه کسی باید اعتماد کرد
افسوس افسوس اافسوس.،،،،،
-
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
خجالت آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم
آخرین اخبار