دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:

اختصاص ۵۵۰ میلیون تومان برای پیشگیری از مواد مخدر در الیگودرز

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:۵۵۰ میلیون تومان اعتبار برای پیشگیری از مواد مخدر به الیگودرز اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا آقامیرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، گفت: امسال به مناسب روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هزار و ۱۱۴ برنامه برگزار شد که این برنامه‌ها ۴۷۰ هزار مخاطب داشت.

وی یکی از برنامه‌های اصلی شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان را تلاش جهت افزایش اعتبارات دانست و افزود: با افزایش اعتبارات می‌توانیم برنامه‌ها را با محوریت و اولویت پیشگیری به سرانجام برسانیم.

آقا میرزایی به سفر معاونان ستاد مبارزه با مواد مخدر به شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: در این سفر ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این شهرستان مصوب شد که این اعتبار خاص شهرستان الیگودرز است.

وی به پیگیری‌های نماینده الیگودرز برای حضور معاونان ستاد مبارزه با مواد مخدر به شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: اگر نمایندگان با هر دستگاهی همراه شوند در کل شهرستان‌ها می‌توانند عمل اتفاقات خوبی باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در رابطه با مصوبات سفر وزیر کشور و قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان لرستان نیز خاطر نشان کرد: برای اجرای مصوبات این سفر باید بتوانیم حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه برنامه‌های خود را تنظیم و به ستاد ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ میلیون تومان اعتبار یاری برگ به شهرستان الیگودرز اختصاص یافته است، گفت: اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای به کارگیری هر ۱۵ معتاد از دیگر مصوبات است و ۱۷۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی یک مرکز دی آی سی در نظر گرفته شده است.


آقا میرزایی افزود: ۷۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز ۲۰ خانه ورزشی در نظر گرفته شده است که سازمان ورزش و جوانان میتواند جهت تجهیز سالن‌های ورزشی روستایی و پنج سالن شهری اقدام کند.


وی با بیان اینکه ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای ارسال پیام‌های فرهنگی در فضای مجازی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: ۲۰ میلیون تومان برای تجهیز یک نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده است و ۵۰ میلیون تومان نیز خاص برنامه‌های شهرستان دوره چگنی است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: برای آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد سربازان ۹ پادگان نظامی استان نیز ۱۰ میلیون تومان برای سپاه پاسداران، ۱۰ میلیون تومان برای نیروی انتظامی و ۱۰ میلیون تومان برای ارتش اختصاص یافته است.


انتهای پیام/ د

۵۵۰ میلیون تومان اعتبار برای پیشگیری از مواد مخدر به الیگودرز اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.