افتتاح شانزدهمین بیمارستان صحرایی در رودبار جنوب

شانزدهمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهید محسن حججی افتتاح شد .

افتتاح شانزدهمین بیمارستان صحرایی در رودبار جنوب به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ گودرزی ، مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران در رابطه با افتتاح شانزدهمین بیمارستان صحرایی در رودبار جنوب گفت: در این مرحله از اعزام گروه جهادی پزشکی به منطقه رودبار جنوب، زهکلوت است که حجم جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر مورد پوشش قرار می‌دهد که توانایی ارائه خدمات به ۴۰ هزار نفر را دارد.

وی افزود: این نخستین و بزرگترین فعالیت مردمی و جهادی است که منجر به احداث بیمارستان صحرایی شامل تجهیزات مدرن از قبیل دستگاه سونوگرافی، عکس‌برداری و … در برخواهد داشت.

مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران گفت: گروه جهادی فرهنگی بقیه الله دارای ۲سامانه سیار دندانپزشکی با ۱۰ دستگاه یونیت سیار و یک سامانه سیار چشم پزشکی است که به علاوه بر بیمارستان صحرایی در روستاهای مجاوری که مردم منطقه فاصله زیادی دارند یا توان رفت و آمد ندارند را ارائه می‌کند.

وی افزود : خدمت‌رسانی توسط این اردوی جهادی پزشکی از تاریخ ۲۴ تا۳۰ مرداد سال جاری به مدت یک هفته در روستای میاندران بخش جازموریان و مدرسه شهید سالمی واقع در بلوار شهداء شهرستان رودبار جنوب ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/س

 

 شانزدهمین بیمارستان صحرایی در رودبار جنوب افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار