بهنام يخچالی: آماده رقابت با لبنان هستيم

ملی پوش بسكتبال ايران با اشاره به شرايط تيم ملی گفت: با تمام تلاش به مصاف ميزبان می رويم و حريف را شكست می دهيم.

بهنام يخچالی: آماده رقابت با لبنان هستيمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، بهنام يخچالی پيش از ديدار برابر لبنان اظهار كرد: تمام برنامه ريزی ما اين بود كه با سه برد به مرحله يك چهارم پايانی برسيم كه همين اتفاق هم افتاد. سه بازي نخست براي ما يك طور ديدارهای تداركاتی بود تا به هماهنگی بيشتری برای ديدارهای دشوارتر برسيم. حالا هم تيم هماهنگ شده و بايد برای صعود به نيمه نهايی برابر لبنان بازی كنيم.


‏او ادامه داد: ديدار با لبنان قطعا دشوار خواهد بود. ديدارهای قبلی لبنان نشان داد كه آنها از شرايط ميزبانی خود به خوبی استفاده می كنند. داوری ها به سودشان است و جو سالن هم برای حريفان بسيار سنگين خواهد بود. با همه اين ها بايد با قدرت بيشتری وارد زمين شويم و لبنان را ببريم و به نيمه نهايی صعود كنيم.


ملی پوش بسكتبال ايران با اشاره به شرايط رواني خوب حاكم بر تيم بيان كرد: سه برد پياپی و صعود مستقيم باعث شد تيم اعتماد به نفس بگيرد. اكنون نيز شرايط روحی و روانی بسيار خوبی داريم و فقط بايد به ديدار با لبنان تمركز كنيم چون به خوبی مي دانيم كه شب بسيار سختی خواهيم داشت و بايد تلاش مضاعفی انجام بدهيم تا لبنان را در خانه اش شكست دهيم. قطعا در اين مسابقه خيلی تلاش مي شود تا تمركز ما از بين برود اما بايد خيلي مراقب باشيم و تنها به مسابقه فكر كنيم.


يخچالی درباره عملكرد خودش در مرحله گروهی نيز گفت: مهم اين است كه تيم نتيجه بگيرد و من هم در قالب تيم هستم. عملكرد همه بچه ها خوب بود و خدا را شكر به هماهنگی خوبی رسيده ايم.

انتهای پیام /

اظهارت بهنام یخچالی پیش از بازی مقابل لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار