چهار نشان رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کاهای قمی

رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۴نشان توسط کاراته کاهای قمی در مسابقات بین المللی ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ برخورداری،رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته کاهای خوش آتیه استان در رده های سنی مختلف در مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در ترکیب تیم های کشورمان موفق به کسب ۴ نشان رنگارنگ شدند.

وی افزود: سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته وحدت و دوستی ارومیه با حضور تیم های ملی ایران و تیم هایی از کشورهای خارجی در ارومیه به انجام رسید که سهم نمایندگان استان قم در این رقابت ها ۳ نشان طلا و یک مدال نقره بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات ، امیر مهدی زاده ستاره جهانی کاراته قم و نفر اول رنکینگ منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته جهان در بخش تیمی همراه با تیم ملی ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

برخورداری بیان داشت: مرتضی نعمتی ستاره جوان کاراته قم که در مسابقات جوانان آسیا هم برای استان قم نشان برنز گرفته بود در این رقابت ها در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم جوانان صاحب عنوان نخست شد.

وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان سهم کاراته کاهای قمی از این رویداد بین المللی ۲ مدال بود به طوری که سینا عبدالحسینی در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم پس از درخشش در مسابقات قهرمانی کشور ، این بار در ارومیه افتخار آفرین شد و طلا گرفت.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: حسین خدری هم در منفی ۵۷ کیلوگرم رده سنی نوجوانان صاحب مدال نقره شد تا پرونده حضور کاراته کاهای قمی در این رقابت ها با ۴ مدال بسته شود.

انتهای پیام/ش

درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات بین المللی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار