محمدی: پرسپولیس تیم سرسختی است/امیدواریم به روند خوبمان بازگردیم

مریی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و خوب فوتبال بازی می کند.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر محمدی مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان دوره گذشته لیگ برتر است و می دانیم مسابقه سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم. 

او ادامه داد: برخی از بازیکنان ما کم تجربه هستند و برای اولین بار است در آزادی بازی می کنند اما بازیکنان با انگیزه هستند و آنها خوب می دانند که بازی با پرسپولیس به نوعی یک ویترین است که می توانند خودشان را در این بازی نشان بدهند. 

محمدی تصریح کرد: پرسپولیس را به خوبی می شناسیم و فصل گذشته با برد برابر این تیم در لیگ برتر باقی ماندیم. امیدوارم در لیگ امسال همین روند ادامه یابد و بعد از ناکامی در خانه مقابل فولاد بتوانیم مقابل پرسپولیس به روند خوب خود بازگردیم. 

مربی سیاه جامگان درباه اینکه برابر پرسپولیس دفاعی بازی می کنند، بیان کرد: بازیکنان کلیدی پرسپولیس را خیلی خوب شناسایی کردیم و قصد داریم آنها را با آنالیزمان از کار بیندازیم. ما در 11 بازی گذشته 11 گل زدیم و فقط به دفاع فکر نکردیم و بازی هجومی هم در دستور کارمان قرار دادیم. در سه بازی اخیر 5 گل زدیم و جزء تیم های تهاجمی لیگ برتر هستیم. رویکرد میثاقیان تغییر کرده و فقط به دفاع کردن فکر نمی کند و زدن گل هم در سیستم بازی میثاقیان قرار دارد. 

او در مورد لیست سیاه جامگان جای خالی دارد یا نه! بیان کرد: لیست ما جای خالی ندارد و نام دو ، سه بازیکن از لیست خالی کردیم و علی عسگر، میر هانی هاشمی و خرسندنیا را در لیست جدید خود قرار دادیم. 

مربی سیاه جامگان درباره میانگین سنی تیم سیاه جامگان بالا است، بیان کرد: در ترکیب تیم ما 4 بازیکن زیر 23 سال بازی می کنند و در پستهای کلیدی هم از بازیکنان باتجربه بهره می بریم. سعی می کتیم با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه طراوات بیشتری به تیم بدهیم و میانگین سنی متوسط خود را با ترزیق بازیکنان جوان حفظ کنیم. 

محمدی درباره وضعیت ورزشگاه امام رضا تصریح کرد: من ورزشگاه امام رضا را از نزدیک ندیدم اما به نظر می رسد این ورزشگاه جنبه تبلیغاتی دارد و یک جلسه تیم پدیده در این ورزشگاه تمرین کرده است. قرار است این ورزشگاه برای بازی های ملی استفاده شود و برنامه ای برای استفاده در لیگ برتر ندارند. 

مربی تیم سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: اگر بازیکنان جدید شرایط بازی را داشته باشند از آنها در بازی فردا استفاده می کنیم. به هر حال ما مقابل ذوب آهن و سپید رود رشت نتایج خوبی گرفتیم و فقط مقابل فولاد دچار اشتباهات شدیم. در یکی، دو پست نیاز به تقویت داشتیم که بازیکن جذب کردیم. 

انتهای پیام/

صحبت های محمدی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار