فرمانده انتظامی در زاهدان:

امنیت خوب امروز را مدیون شهدا و هدایت های رهبری هستیم/پیگیر آزادی «مرزبان ربوده‌شده» هستیم

فرمانده انتظامی در مراسم توریع ومعارفه فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: امنیت خوب امروز را مدیون شهدا و هدایت های رهبری وتعامل خوب میان دستگاه های اجرایی وامنیتی هستیم .

امنیت خوب امروز را مدیون شهدا و هدایت های رهبری هستیم/پیگیر آزادی «مرزبان ربوده‌شده» هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار اشتری فرمانده انتظامی ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی گفت: اخلاص و استقامت آن شهید طریقه شهادتش دستاوردهای مبارکی برای کشور ما در داخل و خارج به بارآورده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت خوب امروز مدیون خون شهدا وهدایت های رهبری و همچنین تعامل خوب میان دستگاه های اجرایی وامنیتی هستیم افزود: همه مسئولان پلند پایه باید نگاه ویژه ای به استان محرومیت را ازاین منطقه بزدایند.

وی تصریح کرد: ماهم درراستای وظایف خودمان با تقویت وتجهیز امکانات و ارتقا توان تخصصی و حرفه ای برای ایجاد امنیت در کشور و سیستان وبلوچستان تلاش بیشتری خواهیم کرد.

سردار اشتری عملیاتی کردن، مردمی بودن و تعامل خوب باعلما ومسئولان را از ویژگی های بارز سردار رحیمی فرمانده انتظامی سابق سیستان وبلوچستان عنوان کرد .

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید نیرویی مقتدر همراه با عطوفت و مهربانی باشد، اقتدار به معنای فریاد کشیدن و زورگفتن نیست، بلکه به این معناست که کاری را انجام دهیم که بر اساس قانون و نتیجه آن برای مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سرپنجه انتظامی برای مخلان امنیت است و حتماً نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های قضائی، امنیتی و اطلاعاتی با آنها برخورد جدی خواهند داشت؛ که البته این افراد شاید کمتر از یک درصد جمعیت کشور را تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: امروز دستگاه‌های امنیتی کشور از ظرفیت بی‌نظیری برخوردار هستند که جمهوری اسلامی را به نظامی مقتدر تبدیل کرده است. سالانه بیش از 30 میلیون تماس مردمی با مراکز 110 نیروی انتظامی برقرار می‌شود و حجم زیادی از خدمات گوناگون به مردم ما ارائه می‌شود که این توفیق خدمتگذاری برای نیروهای ما مایه افتخار است.

سردار اشتری افزود: ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار مردم شریف ایران هستیم. امروز رویکرد نیروی انتظامی اجتماعی‌محور است و تلاش داریم تا با بهترین شیوه با مردم برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز مرزبانان اصلی کشور ساکنان مناطق مرزی هستند، تصریح کرد: عزیزان شیعه و سنی مستقر در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان مرزبانان حقیقی این خطه از کشور محسوب می‌شوند. امروز مردم ما سپاه و نیروی انتظامی را در کنار خود می‌دانند و به این خدمتگذاران خود علاقه دارند که ما هم باید این نگاه مردم را قدر بدانیم.

تلاش برای آزادی مرزبان ربوده شده سرباز سعید_براتی ادامه دارد

سردار اشتری در رابطه با آخرین پیگیری‌های انجام شده در راستای آزادی «سعید براتی» مرزبان ربوده شده در حادثه تروریستی مرز میرجاوه، اظهار داشت: از طریق وزرات امور خارجه، ستادکل نیروهای مسلح و ارتباطی که مرزبانان ایران با پاکستان دارند رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این نیروی ارزشمند را سلامت ببینیم و او را به خانواده‌اش بازگردانیم.

وی ادامه داد: امروز تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان در اولویت ماست؛ البته از مسئولان و مردم سیستان و بلوچستان نیز درخواست داریم تا همکاران ما را حمایت کنند. همکاران ما در نیروی انتظامی با نیرو و مدیریت جهادی در حال تلاش هستند و تلاش دارند تا از همه ظرفیت‌ها برای تامین امنیت استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

  

تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار