باحضور خیران سیرجانی،

آمبولانس مجهز به بیمارستان سیرجان هدیه شد

مدیرعامل مجمع خیرین سیرجان گفت: مجمع خیرین سیرجان طی مراسمی آمبولانسی مجهز به تجهیزات پیشرفته را به بیمارستان امام رضا این شهر اهداء کرد.

آمبولانس مجهز به بیمارستان سیرجان هدیه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان    یدالله قربانی گفت : 8 نفر از خیرین سلامت این آمبولانس را که مجهز به سیستم بخش های مراقبتی حمل بیمار همانند آی سی یو ، سی سی یو و اورژانس است با هزینه 41 میلیارد ریال خریداری و به مجمع خیرین سلامت سیرجان اهداء کردند.

 وی افزود : یک دستگاه آمبولانس به همین سیستم ها را خیرین بخش سلامت شهر زید آباد به این مجمع دادند که مجمع خیرین سیرجان این آمبولانس را به اورژانس درمانی زیدآباد اهداء کرد.

در این مراسم فرماندار سیرجان مشارکت خیرین در بخش سلامت را بهترین هدیه نیکوکاران به مردم عنوان کرد و گفت : بخش دولتی به تنهایی قادر به رفع کمبودهای بخش های درمانی شهرستان نیست و خیرین نقش مهمی را در رفع کمبودهای درمانی دارند.

آقای منصور مکی آبادی افزود : مجمع خیرین سلامت سیرجان طی سه سال گذشته خدمات خوبی را به بخش درمان داشته است و این مجمع با هدف ساخت بیمارستان تخصصی در شهرستان فعالیت خودرا آغاز کرده است خیرین سیرجانی در سطح شهرستان واستان و کشور همکاری خوبی را با این مجمع دارند.

انتهای پیام/ح

آمبولانس مجهز و مدرن به بیمارستان سیرجان هدیه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.