ساندی تایمز گزارش داد:

برنامه‌ریزی نئونازی‌ها برای اجرای حملات تروریستی بر ضد مسلمانان انگلیس

مقامات انگلیسی از بازداشت بیش از ۴۰ نژادپرست به اتهام برنامه‌ریزی برای اجرای حملات تروریستی علیه مسلمانان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، روزنامه انگلیسی «ساندی تایمز» از افشای طرح تروریستی نئونازی‌ها (نژادپرستان) برای حمله به مسلمانان در این کشور خبر داد.

از ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ تاکنون حملات نژادپرستانه علیه مسلمانان در انگلیس افزایش چشمگیری داشت و با تایید خروج این کشور از اتحادیه اروپا و قدرت گرفتن احزاب تندرو، این حملات اوج گرفت. پلیس انگلیس درباره رسیدن حملات سازماندهی شده خصمانه علیه مسلمانان در این کشور به سطح بی‌سابقه هشدار داد.

مقامات انگلیسی از بازداشت بیش از ۴۰ نفر از نئونازی‌ها و بازجویی از آن‌ها به اتهام برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی علیه مسلمانان در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.

روزنامه ساندی تایمز به نقل از منابع مطلع فاش کرد بیشتر افراد مظنون بازداشت شده از راستگرایان افراطی هستند و در یورکشایر در شمال انگلیس زندگی می‌کنند. به گفته این منبع، سازمان‌های امنیتی انگلیس خطر راستگرایان تندرو علیه امنیت ملی این کشور را در سطح خطر افراط‌گرایان قرار داده‌اند.

سازمان‌های امنیتی انگلیس، شناسایی فعالیت‌های نئونازی‌ها را دشوار‌تر از شناسایی عناصر تروریست می‌دانند. این منبع پیش‌بینی کرد حملات سازماندهی شده تروریستی راستگرایان افراطی علیه اقلیت‌ها در انگلیس افزایش یابد.

انتهای پیام/

طرح نژادپرستان انگلیسی برای اجرای حملاتی علیه مسلمانان این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار