دربافران نائین انجام شد:

برگزاری یادواره شهدای گمنام بافران

مراسم یادواره شهدای گمنام شهر بافران با حضور مردم و مسئولین در این شهر برکزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیبی کارشناس حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان حدیثی از امام علی (ع) بیان داشت : «ثَلاثٌ یمتَحَنُ بها عُقولُ الرِّجالِ، هُنَّ: المالُ و الوِلایةُ و المُصیبَةُ»؛ خرد انسان‌ها با سه چیز مال و ثروت، قدرت و موفقیت و مصیبت آزموده می‌شود.

وی افزود : شهید محسن حججی از شهیدانی است که در این امتحان الهی سربلند ورستگار شد .

حجت الاسلام حبیبی انتقادناپذیری و خودبینی از آفات مسؤولیت دانست و گفت : تفاخر و افتخار به مال و مقام فرصت خدمت را از فرد مدیر و مسؤول می‌گیرد.

وی در ادامه بیان داشت : اگر انسان به جایی رسید و مست نشد مرد است، اگر برخوردار و ثروتمند شد ؛ اما غرور پیدا نکرد خودساخته است و اگر غرق در مصیبت‌ها شد و شِکوه و شکایت نکرد عاقل است.

برگزاری یادواره شهدای گمنام بافران

کارشناس حوزه و دانشگاه تصریح کرد : تازه به دوران رسیده های مافیای اقتصادی که امروز اقتصاد کشور را فلج کرده اند مدیون خون شهدا هستند.

وی اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم ، کسانی در پای سفره ها ، جام شهادت را نوشیدن ولی امروز ، افرادى با به دست آوردن مقام، همه گذشته خود را به فراموشى مى سپارند و آلوده همه چیز مى شوند.

حبیبی در پایان یادآوری کرد: انسان عاقل و باشخصیّت کسى است که هیچ امرى سبب نشود تا حقیقت ها را نبیند یا به فراموشى بسپارد.

گفتنی است اجرای نمایش نمادین به اسارت و شهادت رسیدن سردار بی سر ،شهید محسن حججی ، تشییع نمادین پیکر آن شهید بزرگوار ، دکلمه خوانی از برنامه های یادواره شهدای گمنام شهر بافران بود.

 برگزاری یادواره شهدای گمنام بافران

انتهای پیام/م

مراسم یادواره شهدای گمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.