اکران تحسین آمیز‌ترین فیلم هادر پاتوق

انجمن سینمای جوان زنجان با اکران فیلم‌های کوتاه "حفره مشترک"، "گذر"، "سه سال و سه ماه و دو روز" و "ابر و گل"، برنامه پاتوق فیلم خود را برگزار کرد.

اکران تحسین امیز‌ترین فیلم هادر پاتوق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان گفت : فیلم های کوتاه ،حفرمشترک ،گذر،سه سال ودو ماه ودوروز وابروگل ،از جمله فیلم‌های تحسین شده کوتاه کشور طی دو سال اخیر هستندکه برخی به اسکار معرفی شده است.

لیلا بیگلی گفت: در پاتوق فیلم قرار نیست فیلم‌ها نقد شود، بلکه هدف ترغیب مخاطب به سمت فیلم کوتاه است هر چند تعداد آنها اندک باشد.

وی افزود:انتخاب فیلم‌ها از سوی ستاد مرکزی انجمن سینمای جوان کشور است، فیلم‌های اکران شده در پاتوق فیلم، هر هفته در پردیس چهارسوی تهران اکران می‌شود و به نوعی این کار، حمایت از فیلم‌سازان فیلم کوتاه است.

 

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان تبلیغات برای تماشای فیلم‌های کوتاه را فقط از طریق فضای مجازی اعلام کرد و دلیل این کار را محدودیت فضای نمایش دانست.

 

بیگلی فیلم "حفره مشترک" را یکی از فیلم‌های موفق سال گذشته معرفی کرده و افزود: این فیلم توسط اسما ابراهیم‌زادگان کارگردانی شده که دانشجوی رشته سینماست و با وجود سن کم، در یک جشنواره سینمایی جوایز بسیاری کسب کرد که با تحسین روبرو شد.

وی تکیه بر داشته‌های بومی و داستان شهر زنجان را دارای اولویت دانسته و افزود: سال گذشته فیلم "آجی" ساخته علیرضا سلطانی و فیلم "عاطفه" ساخته حمید کرمانی در زنجان به زبان ترکی ساخته شد که یک قدم از باقی آثار جلوتر بود.
انتهای پیام /ر


اکران فیلم هی کوتاه در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.