یک تهیه‌کننده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«مترسک سلامت» مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد

مستند «مترسک سلامت» با هدف پرداختن به مانکنیسم غربی و رواج آن در میان زنان و مردان ایرانی در حال تولید است.

«مترسک سلامت» مراحل پایانی را پشت سر می‌گذاردروح‌الله رفیعی تهیه‌کننده مستندهای تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین ساخته خود گفت: «مترسک سلامت» عنوان کاری است که تاکنون 90 درصد تهیه و تولید آن به پایان رسیده است. پیش تولید این مستند اواسط سال 95 آغاز شد و هم اکنون مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد.

تهیه‌کننده مستند «خالد و مجتبی» ادامه داد: «مترسک سلامت» در یک قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و از شبکه مستند پخش خواهد شد و زمان دقیق پخش هنوز مشخص نیست اما به احتمال قوی این کار اوایل پاییز به روی آنتن خواهد رفت.

رفیعی درباره لزوم پرداختن به چنین سوژه‌ای خاطرنشان کرد: مستند «مترسک سلامت» با هدف پرداختن به مانکنیسم غربی و رواج آن در میان زنان و مردان ایرانی در حال تولید است. این مستند پژوهشی، تخصصی و پزشکی با نگاهی به انگیزه مردان و زنان ایرانی به سمت لاغری بیش از حد، علل و گرایش ایرانی‌ها به این مقوله را بررسی می‌کند.

تهیه‌کننده مستند «طعم شور» در پایان گفت: از جمله بخش‌ها و آیتم‌هایی که در این مستند وجود دارد می‌توان به حضور اساتید، پزشکان، جامعه‌شناسان و صحبت‌های کارشناسی آنها پیرامون مد، مزایا و معایب آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ عوامل این کار عبارتند از: تهیه‌کننده: روح‌الله رفیعی، کارگردان و تصویربردار: علی حیدری، مدیر تولید: امیرحسین میر صابری و تدوین: علی‌اکبر رحمان

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار