حسین نوری:

ملی پوش شدن در رقابت های جهانی حسرت چندین ساله ام بود

ملی پوش وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی گفت:چند سالی است که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی پشت خط ماندم اما خوشبختانه هم اکنون به آرزویم رسیدم.

حسین نوری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن بیان این مطلب افزود:در چند سال گذشته بنا به دلایلی که در این مقطع زمانی دوست ندارم درباره اش صحبت کنم شانس ملی پوش شدن در رقابت های جهانی به من نرسید اما بالاخره مزد زحماتم را گرفتم و به دوبنده تیم ملی رسیدم.
وی تصریح کرد:در این چند ماه تمرینات بسیار خوب و منظمی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم و هم اکنون به یک آمادگی مطلوب نزدیک شده ام که به امید خدا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با همه توان روی تشک مسابقات جهانی حاضر خواهم شد.
قهرمان آسیا درباره شناختش ازحریفان خارجی خود گفت:به طور حتم از همه حریفانم یک شناخت کلی دارم و آنالیز لازم روی نفرات شاخص وزن 85 کیلو گرم صورت گرفته اما در هر صورت میدان جهانی است و ممکن است روی حریفی که اصلاً حساب باز نمی کنی همان درد سر ساز شود ،به همین دلیل تمام رقبا را جدی خواهم گرفت.
نوری درباره اینکه پیش بینی خودش برای کسب مدال چیست گفت:مسلم است هر کشتی گیری در رقابت های جهانی به میدان می رود دوست دارد صاحب مدال، آن هم از نوع طلایش شود من هم مثل بقیه با نیت کسب بهترین عنوان راهی مسابقات می شوم و امیدوارم در نهایت مزد تلاش و زحمات چندین ساله ام را به بهترین شکل ممکن بگیرم.
رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای 29 تا 31 مردادماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود که کشتی گیران اوزان 71 ، 75 ، 85 و 98 روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ به میدان خواهند رفت.
انتهای پیام/


نوری:با نیت کسب بهترین عنوان راهی رقابت های جهانی می شوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار