فرماندار اردکان؛

با توجه به حادثه‌خیزبودن کشور٬ مدیریت بحران از اهمیت زیادی برخوردار است

دستگاه‌های مرتبط شهرستان اردکان در قالب کارگروه‌های چهارده‌گانه نظیر درمان٬ امداد و... آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار اردکان در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  اردکان گفت: با توجه به حادثه‌خیزبودن کشور٬ مدیریت بحران از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه در حوادثی مانند زلزله بم و رودبار٬ به دلیل عدم هماهنگی و استفاده نادرست از امکانات و تجهیزات٬ شاهد تلفات انسانی بالایی بوده‌ایم.

هادی مقیمی افزود: پس از حوادث فاجعه‌بار ریزش ساختمان پلاسکو و معدن یورت٬ با دستور مستقیم رئیس‌جمهور کلیه مدیران دولتی در سطوح کشوری٬ استانی و شهرستانی موظف به فراگیری آموزش‌های مدیریت بحران شده‌اند و این کارگاه‌ها طی روز‌های آینده در شهرستان بافق برگزار می‌شود.

مقیمی مهم‌ترین مسائل مبتلابه شهرستان را کاهش نزولات جوی٬ خشکسالی‌های پی‌درپی٬ تخریب راه‌های روستایی و بین‌مزارع پس از سیلاب‌های فصلی٬ ریزگرد‌ها و طوفان‌های موسمی٬ افزایش حوادث رانندگی٬ زلزله‌های روزانه در روستای رباط‌پشت‌بادام و... برشمرد و گفت: در این دوره نحوه مواجهه با حوادث٬ تعیین اولویت‌ها در اقدام و به‌طور کلی مدیریت بحران‌ها آموزش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط شهرستان در قالب کارگروه‌های چهارده‌گانه نظیر درمان٬ امداد و... آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت.

انتهای پیام/ص

دستگاه‌های مرتبط شهرستان اردکان مدیریت بحران را آموزش خواهند دید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار