دریای مازندران روز گذشته ۲ قربانی گرفت

نداشتن آشنایی به فنون شنا و شناکردن در خارج از طرح سالمسازی دریا منجر به مرگ دو هموطن در سواحل شهرستان‌های چالوس و عباس آباد شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس مازندران اعلام کرد ماموران انتظامی شهرستان چالوس در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یکی از مسافران تابسنانی در سواحل دریا در محدوده هچیرود بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


در این حادثه نوجوان ۱۳ ساله‌ای به نام احمدرضا – ح. ساکن شیراز حین شنا در خارج از طرح سالم سازی دریا به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا طعمه امواج دریا شد.


این گزارش حاکی است، با تلاش عوامل امدادی جسد این نوجوان به سردخانه منتقل شد.


براساس این گزارش ، در شهرستان عباس آباد نیز ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی به نام سعید- م. در پلاژ پردیس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


این گزارش می‌افزاید، نامبرده نیز به علت آشنا نبودن به فنون شنا در در یا غرق شد.


اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد هموطنانی که قصد شنا در دریا را دارند، ضمن مراقبت صحیح از اموال و خودرو‌های خود و توجه به هشدار‌های انتظامی و همکاری با ماموران انتظامی مستقر در سواحل، از شنا کردن در خارج از طرح سالم سازی دریا به شدت پرهیز کنند، زیرا دریا علاوه بر جذابیت آن تاکنون افراد زیادی را به کام مرگ کشانده است.


انتهای پیام/آ


غرق شدن دو مسافر در دریای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار