تجلیل از استاندار کرمان در جشنواره خیرین مدرسه ساز

معاون وزیر آموزش و پرورش از استاندار کرمان به عنوان خیر مدرسه ساز، در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدتقی نظرپور معاون وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر دوشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان از (علیرضا رزم حسینی) استاندار کرمان به عنوان خیر مدرسه ساز تجلیل کرد.
 دبستان خیر ساز پسرانه 6 کلاسه شهید ناصر فولادی در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع با زیر بنای 923 متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط استاندار کرمان ساخته شده است.
مدرسه جابر ابن حیان،کانکسی بوده که کلنگ ساخت آن در ششم مهر ماه 1394توسط استاندار کرمان به زمین زده شده که با ساخت آن، زمینه تحصیل 130 نفر از دانش آموزان شهرستان بم در فضایی امن و استاندارد فراهم شده است.
طی مراسمی با حضور استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان ،جمعی از مدیران کل استان، نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران شرق استان کرمان، در هشتم آبان 1395، ساختمان دبستان پسرانه شهید فولادی که توسط خیر مدرسه‌ساز علیرضا رزم‌حسینی احداث گردیده، افتتاح شد.
شهید ناصر فولادی در سال 1338 در کرمان متولد شده و در رشته مهندسی متالوژی دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده و از دانشجویان پیرو خط امام و فعال در تسخیر لانه جاسوسی بوده است، که در سوم خرداد ماه سال 1361 در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ی

تجلیل از  خیرین مدرسه ساز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار