متلاشی شدن باند تیراندازی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری باند چهار نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع چندین فقره تیراندازی منجر به جرح و تخریب اموال عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت درشهر کرمانشاه طی ۶ ماه گذشته، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی این اداره با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند چهار نفره اخلال در نظم را که از ماه ها قبل در استان های تهران و البرز مخفی شده بودند، شناسایی کنند و هنگامی که برای انجام یک فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت به کرمانشاه بازگشته بودند، در یکی محلات حاشیه ای شهر تحت تعقیب قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعت ها مراقبت، چندین مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، اما متهمان پیش از حضور پلیس با یک دستگاه پژو پارس متواری شدندو با تحقیقات انجام شده اعضای این باند در محور کرمانشاه- کنگاور رویت و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند، همچنین از متهمان چندین قبضه سلاح سرد و افشانه دفاع شخصی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به پنج فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت در شهر کرمانشاه اعتراف کرده اند، گفت: یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه ۳۰ عدد فشنگ در این زمینه از متهمان کشف شده است.

سردار امان اللهی متذکر شد: تیم تخصصی رسیدگی به تیراندازی های شهر کرمانشاه که از سال گذشته آغاز به کار کرده است، هرگونه تیراندازی و اخلال در نظم عمومی را به صورت نامحسوس رصد می کند و تا حصول نتیجه و دستگیری عاملان تیراندازی، رسیدگی به پرونده را ادامه می دهد.

انتهای پیام/ز

باند تیراندازی در کرمانشاه منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.