سرپل ذهاب در تدارک میزبانی زائرین اربعین

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی زائرین اربعین خبر داد و گفت: در همین راستا مسیر سرپل ذهاب به قره‌بلاغ دو بانده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اکبر سنجابی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: برای رفاه حال زائرین دوبانده شدن جاده‌ها از ورودی حوزه سرپل‌ذهاب تا خروجی قره‌بلاغ را در دستور کار داریم که  اعتبار پنج میلیارد تومانی  برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قطعاتی از بزرگراه کربلا که در سرپل ذهاب واقع شده نیز در هفته دولت و پیش از ایام اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت افزود: پل روگذر و زیرگذر ورودی شهر سرپل ذهاب نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سنجابی با بیان اینکه در بحث اسکان زائرین اربعین عمده تمرکز در کرمانشاه و قصرشیرین است، یادآوری کرد: با این وجود در شهرستان آمادگی اسکان 10 هزار نفر را در شرایط ضروری و برای پشتیبانی داریم.

فرماندار سرپل‌ذهاب از برپایی هفت ایستگاه صلواتی(موکب) در نقاط مختلف از ورودی تا خروجی سرپل‌ذهاب هم خبر داد و تاکید کرد: این ایستگاه‌های صلواتی همگی مربوط به افراد شناسنامه دار است و حتی افرادی که قرار است در ایستگاه‌ها کار کنند هم شناسایی شده هستند.

 

انتهای پیام/ز

آمادگی سرپل ذهاب  برای پذیرایی از زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.