مدیرعامل باشگاه سایپا:

نماینده فرمانداری تهران، موافق میزبانی دستگردی است

رضا درویش گفت: نماینده فرمانداری در شورای تامین استان تهران با برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا روز گذشته از موافقت شورای تامین استان تهران برای برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران خبرداد.

با این وجود عیسی صالحی، مشاور عالی فرماندار تهران امروز(دوشنبه) اعلام کرده با توجه به اینکه دست کم 20 تا 30 هزار هوادار قصد دارند این بازی را با حضور در ورزشگاه تماشا کنند، امکان برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ورزشگاه دستگردی وجود ندارد.

برهمین اساس گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه سایپا انجام دادیم که او ضمن تاکید بر میزبانی ورزشگاه دستگردی از بازی شاگردان علی دایی و علیرضا منصوریان اظهار داشت: نماینده فرمانداری تهران هم عضو شورای تامین است و زمانی که این شورا مجوز برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی را صادر کرده، قطعا این فرد هم موافق چنین موضوعی است.

او ادامه داد: باشگاه سایپا قصد دارد برای دیدار با استقلال از امتیاز میزبانی اش استفاده کند و برای رسیدن به این هدف مجوز شورای تامین را هم در اختیار دارد. بنابراین هیچ مانعی وجود ندارد و شک نکنید ورزشگاه دستگردی میزبان این دیدار است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال تغییر نظر شورای تامین استان تهران اظهار داشت: در این باره نظری ندارم و بعید می دانم زمانی که شورای تامین، با برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی، موافقت کرده بخواهد نظرش را تغییر دهد.

انتهای پیام/

برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار