حضور فیلم کوتاه «خانه سفید»در سه جشنواره جهانی فیلم

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم کوتاه «خانه سفید» تولید حوزه هنری کردستان به سه جشنواره جهانی فیلم در کشور ایتالیا و استرالیا راه پیدا کرده است.

امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: فیلم کوتاه "خانه سفید" تولیدحوزه هنری کردستان و کارگردانی "ارسطو مفاخری " به سه جشنواره جهانی فیلم در کشور ایتالیا و استرالیا راه پیدا کرده است.

 وی بیان کرد: این فیلم که در سال 95 عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره رویش را از آن خود کرد همزمان در به بخش پایانی سه جشنواره معتبر بین ‌المللی در کشورهای ایتالیا و استرالیا راه یافته است.

 رئیس حوزه هنری کردستان افزود: این فیلم از 26 تا 29 ماه اکتبر در جشنواره visione  corte film festival که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: این فیلم در جشنواره بین‌المللی noosa international film festival در استرالیا به رقابت می‌پردازد و در دو بخش بهترین صدا گزاری (سوران فهیم ) و بهترین تصویر برداری (سرکیو مسگری)  نامزد دریافت جایزه شده است و بعدازظهر پنجشنبه 29 اکتبر در تئاتر noosa j برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

 در این فیلم که داستان حضور یک روحانی در روستایی را به تصویر می‌کشد "نظیرمیرزایی" به عنوان مدیرتولید ، "سیروان رحیمی" مدیرصحنه، "میترا رحیمی" به عنوان منشی صحنه ، " سرکیو مسگری" تصویربردار، "بهرام مرادی" صدابردار، " سوران فهیم " تدوین و" بختیارخلیلی" ، "شیما ملایی"، " الله مراد رشتیانی"، "شکیب آقایی" به عنوان بازیگران این فیلم " ارسطو مفاخری" را همراهی کرده است.

انتهای پیام/  م ح

فیلم کوتاه "خانه سفید" تولید حوزه هنری کردستان  به سه جشنواره جهانی راه یافت 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.