ساعت ورزشی جدید سامسونگ +عکس

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به زودی شرکت سامسونگ از ساعت ورزشی جدید خود در مراسم IFA رونمایی می‌کند.

ساعت ورزشی جدید سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ در مراسم IFA که قرار است کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود حضور خواهد داشت و به معرفی گوشی‌های هوشمند نسل جدید و همچنین سایر محصولات خود خواهد پرداخت.

یکی از محصولاتی که احتمال می‌رود شرکت سامسونگ از آن رونمایی کند «Samsung Gear Sport» یا «ساعت ورزشی سامسونگ» خواهد بود که در رشته های مختلف ورزشی کاربرد دارد.

پس از آنکه این محصول شرکت سامسونگ از FCC عبور کرد و مورد تایید قرار گرفت، نوبت به معرفی و رونمایی آن رسیده و پیش بینی می‌شود  در مراسم IFA این اتفاق صورت گیرد.

گفتنی است اطلاعاتی که  تا کنون از این ساعت ورزشی هوشمند به دست آمده نشان می‌دهد محصول فوق به بلوتوث و وای فای مجهز است و احتمالا سیستم عامل آن نیز «Tizen» خواهد بود.

فعالیت سامسونگ در عرصه ساعت ورزشی هوشمند می‌تواند توجه رقبای این شرکت مانند اپل را به خود جلب کند. هرچند که شرکت اپل نیز با ساخت «اپل واچ» های خود در این زمینه ورود پیدا کرده است اما مچ بندهای شرکت سامسونگ دارای ظاهری زیباتر و کارایی بهتر هستند؛ و اگر اپل بخواهد در بازار این محصول از سامسونگ شکست نخورد باید نوآوری بیشتری به خرج دهد.

در ادامه تصویری از طراحی ساعت ورزشی شرکت سامسونگ مشاهده می‌کنید :

 ساعت ورزشی جدید سامسونگ

 

انتهای پیام/

مچ‌بند ورزشی جدید شرکت سامسونگ

برچسب ها: ساعت ، هوشمند ، سامسونگ ، ifa
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار