حضور فرمانده کل سپاه در منزل شهید حججی + تصویر

طی مراسمی که برای یادبود شهید محسن حججی در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران نیز حضور یافت.

حضور فرمانده کل سپاه در منزل شهید حججی+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مراسم یادبودی برای شهید محسن حججی در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد، مراسمی که شور و جمعیت حاضر در آن بی نظیر بود، خانواده‌های اصفهانی و حتی مردمی از دیگر شهرهای کشور برای حضور در این مراسم خود را به مسجد جامع نجف آباد رسانده بودند و علاوه بر فضای بزرگ مسجد خیابان‌های اطراف نیز مملو از جمعیتی بود که برای همدردی با خانواده شهیدِ بی سر آمده بودند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلااب اسلامی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و چند تن از خانواده‌های شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند و علاوه بر مزین شدن مراسم به پرچم سبز حرم مطهر رضوی، سیدرضا نریمانی شعر معروف "منم باید برم" را مداحی کرد.

در این مراسم شخصیت‌های لشکری و کشوری نیز برای ابزار همدردی با خانواده شهیدِ بی سر، محسن حججی که به دست داعش به اسارت گرفته شده و سپس به شهادت رسید، در منزل این شهید حضور پیدا کردند.

صفحه منتسب به سرلشکر جعفری فرماندهی کل سپاه پاسداران عکسی از حضور وی در منزل شهید مدافع حرم، محسن حججی منتشر کرده است.

حضور فرمانده کل سپاه در منزل شهید حججی+ تصویر

انتهای پیام/

سرلشکر جعفری در منزل شهید محسن حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاهدی از تهران
۰۹:۴۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
هزاران افرین به به روح پاکش روحش با حضر عباعبدالله انشاالله در اخرت دست مارا بگیرد این شهید بزگهوار
Iran (Islamic Republic of)
جاهدی از تهران
۰۹:۴۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
هزاران افرین به به روح پاکش روحش با حضر عباعبدالله انشاالله در اخرت دست مارا بگیرد این شهید بزگهوار