25 مرداد ماه؛

برگزاری بزرگداشت شهید محسن حججی در اهواز

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری آئین بزرگداشت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم نجف‌آباد اصفهان در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم هدف از برگزاری این آیین را تجلیل از مقام شامخ شهید محسن حججی عنوان کرد
وی گفت: این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم شهرهای خوزستان، رزمندگان اسلام، بسیجیان و ورزشکاران روز چهارشنبه 25 مرداد ماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 11 ادامه دارد.
حیدری اظهار داشت: آئین بزرگداشت شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم نجف‌آباد اصفهان در مسجد ارشاد اهواز واقع در امانیه، میدان بسیج مستضعفین(فلکه ساعت)، خیابان شهید آیت‌الله مدنی، نبش خیابان شهید جعفر سپهری انجام می‌شود و مردم خوزستان به ویژه جوانان و نوجوانان اهوازی یاد این شهید گلگون کفن را گرامی می‌دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه افزود: این برنامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و معاونت فرهنگ و جوانان این اداره کل برگزار می‌شود که جامعه ورزش خوزستان نیز در آن حضور می‌یابند.
وی اذعان داشت: جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در آئین بزرگداشت شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم نجف‌آباد اصفهان حضور می‌یابند و به او ادای احترام می‌کنند.
افشین حیدری اظهار کرد: همچنین در این برنامه معنوی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز گرامی داشته می‌شود.
شهید محسن حججی تیر ماه سال 1371 دیده به جهان گشود و چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه رفت.
این دلیرمرد ایرانی پس از حضور در نبرد با دشمن در مرز سوریه با عراق به اسارت نیروهای تکفیری داعش درآمد که در روز چهارشنبه 18 مرداد ماه سال 1396 به طور ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید ولی پیکر پاکش هنوز به وطن بازنگشته است.
انتهای پیام/گ

برگزاری آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.