اظهارات رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره درباره "بطحایی" / سایه حواشی آموزش و پرورش بر عملکرد وزرای آن

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به حواشی و دلایل استیضاح وزرای آموزش و پرورش توضیحاتی درباره گزینه پیشنهادی این وزراتخانه و تاثیرش در مسائل صندوق ذخیره داد.

اظهارات رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره درباره جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد تاثیر گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در مسائل مالی صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص و اشراف بر اسناد این صندوق طی آخرین بررسی ها برای جمع بندی وضعیت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان هیچگونه اثری ازاین گزینه پیشنهادی وجود نداشته است و سو استفاده مالی نکرده است.

وی با اشاره سوابق کاری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش افزود:وی به دلیل سمت معاون توسعه و پشتیبانی ، شورای عالی آموزش و پرورش و قائم مقام وزیر از چالشها، مشکلات، قوانین و فرصت های این نهاد تعلیم و تربیت آگاه است و کار در آموزش و پرورش را قدم به قدم طی کرده است.

کوچکی نژاد تصریح کرد: این گزینه با تغییر معاونان و به کارگیری افرادی توانمند در این وزارتخانه می تواند گزینه مثبتی برای تصدی آموزش و پرورش محسوب شود.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در خصوص حواشی موجود در آموزش و پرورش و امکان توفیق وزیر پیشنهادی برای رفع این مسائل گفت:آموزش و پرورش یکی از وزراتخانه هایی است که همواره با حواشی روبه رو بوده که منجر به استیضاح  وزرای آن می شود و ذینفعان نقد می شوند اما این وزیر پیشنهادی مخالفان جدی ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به تسلط بطحایی در حوزه آموزش و پرورش به نظر می رسد با تغییراتی در  مدیران وزراتخانه می تواند عملکرد خوبی را برای نظام تعلیم و تربیت  داشته باشد.

انتهای پیام/

ضرورت به کارگیری مدیران توانمند برای موفقیت آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۰:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
گزینه ای که از اجازه دادن به معلمان برای حرف زدن هم میترسه بدرد وزیر شدن نمی خوره آموزش و پرورش وزیر خلاق میخواد تا گره هاش باز شه نه این آقا که خودش گره است
-
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
وای
-
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
عجب..