حسن محمودزاده ورزشکار آملی

استقبال از مدال آور مسابقات موی تای جهان

مردم ورزش دوست شهرستان آمل از دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی موی تای جهان به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آئین استقبال از حسن محمودزاده ورزشکار آملی از ابتدای بلوار مدرس در ورودی شهر آغاز و پس از عبور از خیابان‌های اصلی آمل ادامه داشت.

 

محمودزاده درخصوص مسابقات موی تای جهان در کشور تایلند گفت: پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریفی از کره جنوبی را شکست داده و در سومین مسابقه برابر رزمی کار کشور پرو پیروز شد.


وی افزود: متاسفانه در مرحله مقابل فینال به علت مصدومیت و بیماری ناخواسته‌ای که برای او پیش آمد، نتوانست برابر حریف میزبان مغلوب شد.


دارنده نشان برنز مسابقات موی تای جهان گفت: تنها رزمی کارمازندرانی بود که توانست در رشته موی تای به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شود.


محمودزاده با بیان اینکه ورزشکاران بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: همه تیم‌ها با نفرات اصلی در این مسابقات شرکت کردند و این وضعیت باعث افزایش سطح کیفی مسابقات نیز شده بود.


وی گفت: تیم ملی موی تای ایران با ۱۲ رزمی کار مرد و ۵ ورزشکار زن نخستین بار دراین رشته ورزشی در مسابقات جهانی شرکت کرد وموفق به کسب ۳ نشان طلا و ۳ برنز شد.


برای تیم اعزامی ایران، سجادستاری، محمدرضا چابک و سعید اکوامپور سه نشان طلا و امیرحسین زلفی، حسین عبدی و حسن محمودزاده سه نشان برنز کسب کردند.


انتهای پیام/ع


استقبال از عنوان دار مسابقات موی تای جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار