وزیر اطلاعات بر تداوم راه شهدا تا نابودی گروه های تکفیری تاکید کرد

وزیر اطلاعات در پیامی، با تبریک و تسلیت شهادت «محسن حججی» به ملت ایران و خانواده این شهید، تاکید کرد: راه شهدا تا نابودی کامل جبهه استکبار جهانی و گروه های تکفیری و پیروزی کامل جبهه انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به شرح زیر است:
«بسم الرب الشهدا و الصدیقین

خبر شهادت مظلومانه و غریبانه مدافع حرم، شهید «محسن حججی»، بدست مزدوران ددمنش داعش، برگ دیگری از جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی این گروهک مزدور را نمایان ساخت.
اینجانب، شهادت پر افتخار و مظلومانه این شهید مدافع حرم را به محضر حضرت ولی عصر «عج الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

قطعاً، خون شهدای جبهه مقاومت، تنومندی بیشتر درخت انقلاب اسلامی و آگاهی بیش از پیش مظلومان را در پی خواهد داشت و مجاهدین با صلابت جبهه انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم، مصمم تر می نماید.
انشاءالله راه شهدا تا نابودی کامل جبهه استکبار جهانی و گروه های تکفیری و پیروزی کامل جبهه انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.
سیدمحمود علوی»

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.