فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

کشف بیش از ۷۵۶کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: امسال ۷۵۶ کیلو و ۸۶گرم مواد مخدر در استان کشف و ۶باند قاچاق متلاشی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سردار مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گفت:خبرنگاران می توانند با قلم خود آسیب های اجتماعی را که متوجه خانواده ها است پوشش دهند .

وی با اشاره به افزایش کشفیات در حوزه قتل افزود:در سال گذشته دو هزار و 129 سرقت در سطح استان به ثبت رسیده که در این خصوص 954 سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به کاهش 12 درصدی سرقت های مهم در استان گفت:امسال با رشد یک درصدی کشف سرقت های مهم مواجه بوده ایم.

سردار مظاهری اظهار کرد: سال گذشته در حوزه کشف جرایم جنایی استان رتبه نخست کسب کرده است.

وی افزود : امسال در بحث مبارزه با قاچاق کالا 192 نفر در استان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های مختلف در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال 756 کیلو و 86 گرم مواد مخدر در استان کشف شده که از این میزان یک کیلو و 372 گرم مواد صنعتی بود.

وی گفت: در طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزار و 57 نفر دستگیر و 6 باند متلاشی شدند.

کشف بیش از ۷۵۶کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی



آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به مهم خواندن نقش خبرنگار در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: اگر کار خبررسانی به خوبی انجام شود حجم آسیب ها از دوش نیروی انتظامی کاسته می شود.

وی افزود:ما هم اکنون با امپریالیسم خبری مواجه هستیم و4 خبرگزاری قدرتمند دنیا در امر اطلاع رسانی ، فعالیت های بسیار زیادی در خصوص ایران هراسی انجام می دهند .

اذر دشتی گفت:برای مقابله با آسیب های فرهنگی باید مسلح به دانش و تکنولوژی روز شویم و با شجاعت از اعتقادات خود دفاع نموده و از سیل این هجمه ها ناامید نشویم.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران استان تجلیل شد.

 

کشف بیش از ۷۵۶کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی 



انتهای پیام/



متلاشی کردن 6باند مواد مخدر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.