رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین :

ارسال ۸۷۰ اثر داستانی به جشنواره بلقیس

۸۷۰ اثر داستانی به ششمین جشنواره داستان کوتاه (بلقیس) خراسان شمالی ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا ارغیانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره داستان کوتاه خراسان شمالی گفت: درمجموع ۸۷۰ اثر از ۳۹۷ نویسنده در این جشنواره حضور دارند.

وی افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به تفکیک در بخش کشوری ۶۰۸ اثر و در بخش استانی ۲۶۲ اثر است.

ارغیانی تعداد شرکت‌کنندگان در بخش استانی را ۱۰۷ نفر با ۲۶۲ اثر اعلام کرد و گفت: شهرستان اسفراین ۴۰ نفر با ۱۲۰ اثر، شهرستان بجنورد ۳۵ نفر با ۸۶ اثر، شهرستان شیروان ۱۴ نفر با ۲۹ اثر، فاروج ۳ نفر با ۵ اثر، جاجرم ۳ نفر با ۴ اثر، گرمه ۱۱ نفر با ۱۶ اثر و مانه و سملقان ۲ نفر با ۲ اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

دبیر ششمین جشنواره داستان کوتاه(بلقیس) خراسان شمالی همچنین با اشاره به تعداد  آثار رسیده در بخش استانی، تعداد آثار شرکت‌کننده در موضوعات آزاد را ۱۵۲ اثر، ویژه ۳۱ اثر، نوقلم ۵۹ اثر و کشوری ۲۰ اثر اعلام کرد.

ارغیانی گفت: در بخش کشوری این جشنواره ۲۹۰ نفر با ۶۰۸ اثر شرکت کردند که استان تهران با ۱۵۵ اثر در رتبه اول، استان‌های خراسان رضوی با ۶۵ اثر و اصفهان با ۳۰ اثر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

گفتنی است، ششمین جشنواره داستان کوتاه(بلقیس) خراسان شمالی هشتم و نهم شهریورماه امسال در مجتمع فرهنگی هنری نسیم شهرستان اسفراین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

تهران،بیشترین آثار ارسالی به جشنواره بلقیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.