انتظار 11 ساعته زائران خراسان جنوبی برای سفر به عراق

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:158 زائر عتبات عالیات خراسان جنوبی از دیشب تاکنون در انتظار عزیمت به عراق هستند.

انتظار 11 ساعته زائران خراسان جنوبی برای سفر به عراق به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛غلام پور معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:پرواز بیرجند - بغداد که قرار بود ساعت 22:30 دیشب از فرودگاه بیرجند انجام شود تاکنون انجام نشده و مسافران این پرواز همچنان در انتظارند.

وی افزود: مسافران این پرواز که از شهرستان های بیرجند، طبس، قاین و نهبندان هستند در سه هتل اسکان داده شده اند تا وضعیتشان مشخص شود.

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی درخصوص دلیل لغو این پرواز گفت : پرواز بیرجند – نجف قرار بود توسط شرکت هواپیمایی العراقیه انجام شود که به دلیل تاخیر در آماده شدن فرودگاه بیرجند و ممانعت خلبان، این پرواز دیشب کنسل شد.

غلام پور افزود: از دیشب تا این لحظه در تلاش برای برقراری این پرواز هستیم و وضعیت این پرواز تا یک ساعت دیگر مشخص می شود ولی احتمال لغو آن وجود دارد.

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت پروازی فرودگاه بیرجند 7 تا 19 است افزود: این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی است و باید آمادگی پروازهای شبانه را نیز داشته باشد.

صدری روابط عمومی فرودگاه بین المللی بیرجند هم گفت: سازمان حج و زیارت درخواست پرواز بیرجند – نجف را دیر به این فرودگاه اعلام کرده است .

پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایرا، دو هفته ای است که به دلیل کمبود ناوگان در کشورانجام نمی شود .

اختصاص هواپیماهای این شرکت به پروازهای حج تمتع، برخی از پروازهای فرودگاه بیرجند را لغو کرده است .

انتهای پیام/ع

لغو پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.