شکست آذرخش بحران زده در قلعه عقاب ها

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ادامه کسب نتایج ضعیف خود در لیگ برتر فوتسال مقابل تیم شهروند ساری هم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در آخرین بازی هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر دیروز تیم آذرخش بندرعباس در سالن مملو از تماشاگر سید رسول حسینی ساری که به قلعه عقاب هامعروف است، 4 بر 1 نتیجه را به تیم شهروند واگذار کرد.
میثم خیام تک گل آذرخشی ها را به ثمر رساند.
تیم آذرخش با قبول این شکست با 3 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند و نماینده ساری هم با 9 امتیاز جایگاه هشتمی خود را حفظ کرد.
آذرخشی ها پیش از این هم 1 برد و 5 باخت در کارنامه داشتند.
البته آذرخشی ها که از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و بارها هم اعتصاب کرده اند، تنها چند ساعت قبل شروع مسابقه خود را به سالن سید رسول حسینی ساری محل برگزاری مسابقه رساندند.
این در حالیست که تمام هزینه های رفت و برگشت این تیم نیز از سوی بدر دریابان مالک باشگاه البدربندرکنگ پرداخت شد، چرا که مشکلات مالی آذرخش حالا به جایی رسیده که مسئولان این باشگاه دیگر توان پرداخت حتی هزینه بلیط هواپیما را هم ندارند و دست به دامان باشگاه های دیگر شدند.
با این اوصاف حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت تنها نماینده هرمزگان در ادامه لیگ برتر فوتسال چه خواهد شد؟ انصراف، بقا و یا سقوط؟!
انتهای پیام/ب

شکست آذرخش مقابل شهروند ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.