مسئول کمیته ورزش انجمن صنفی خبرنگاران فارس؛

معرفی نفرات برتر مسابقات دارت خبرنگاران استان فارس + عکس

برترین‌های مسابقات دارت خبرنگاران استان فارس مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نوید عبداللهی فرد مسئول کمیته ورزش انجمن صنفی خبرنگاران فارس گفت: مسابقات دارت خبرنگاران و عکاسان فارس به مناسبت هفته خبرنگار در شیراز برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.


وی افزود: در این مسابقات که با یاد شهید محمود صارمی در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی دارت در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس در رده بانوان و اقایان با هم به رقابت پرداختند.


عبداللهی فرد بیان کرد: در بخش بانوان مژده عینی از باشگاه خبرنگاران جوان با ۱۵۹ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد، فائزه گریست از مرکز صدا و سیمای فارس با ۱۳۵ امتیاز و مریم رضایی از باشگاه خبرنگاران جوان با ۱۳۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.


وی ادامه داد: همچنین در بخش آقایان رضا کوهی از پایگاه خبری موج با ۱۵۷ مقام قهرمانی کسب کرد، عباس امیری از فرهنگ رضوی با ۱۴۴ امتیاز نائب قهرمان شد، علی عباسی از باشگاه خبرنگاران جوان و حمیدرضا سوداگر از هفته نامه رازنامه هم به صورت مشترک سوم شدند.


همچنین مهدی راکعی، امین برنجکار، احمدرضا بابلی، میلاد پناهی، امیر عفاف و رضا قادری هم به ترتیب در رده چهارم تا دهم ایستادند.


این مسابقات را کمیته ورزشی انجمن صنفی خبرنگاران با همکاری هیات انجمن‌های ورزشی فارس و حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس بر گزار کرد.
انتهای پیام/ر

معرفی نفرات برتر مسابقه دارات در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار