بسته شدن راه ۳ روستا در شهر رامیان / چند خانوار در روستای پشمک گرفتار سیل شدند

فرماندار رامیان گفت: بارش شدید باران از امروز صبح ساعت ۱۱ آغاز و در روستای پشمکی چند خانواده گرفتار سیلاب شدند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد صاقلو  در مورد وضعیت راه‌های شهرستان رامیان و خسارت‌های ناشی از بارش شدید باران اظهار داشت: بارش شدید و جاری شدن سیلاب سبب قطع شدن آب روستاهای باقرآباد, شش آب و سید کلاته به علت قطع مسیر لوله های آب بر اثر سیلاب شده است.

وی گفت: بارش شدید باران  منجر به خسارت‌های زیادی به اراضی کشاورزی و تجهیزات آبرسانی در شهرستان رامیان  شده که  در روز آینده بررسی‌های لازم در مورد ابعاد خسارت ناشی از سیل انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد: در حال حاضر مسیر اصلی جاده النگ به شاهرود باز است اما در 2 مسیر جاده ماموران راهنمایی و رانندگی حضور دارند و عبور و مرور از این جاده به دلیل احتمال وقوع حادثه بسته شده است.

صادقلو تاکید کرد: بر اثر جاری شدن سیلاب راه ارتباطی روستاهای کشکک, رضی, ویرو بسته است و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

فرماندار شهرستان رامیان گفت: بارش شدید باران از امروز صبح ساعت 11 آغاز و در روستای پشمکی چند خانواده گرفتار سیلاب شدند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.

گفتنی است بر اساس پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی بارش باران تا پایان امشب ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

خسارت سیل به اراضی کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۲:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
باسلام وخسته نباشید..