فرمانده مرزبانی ناجا:

بیش از 8000 کیلومتر مرز ایران از امن ترین مرزهای بین المللی است

فرمانده مرزبانی ایران گفت: 8 هزار و 755 کیلومتر مرز ایران با کشورهای مختلف به رغم شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی و اختلاف دمای 80 درجه ای، امن ترین مرز بین المللی محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی  فرمانده مرزبانی ایران در مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی سربازان مرزبانی کشور در اردبیل اظهار کرد: چنین شرایطی ایجاب می کند که مرزبانان ما از جهات مختلف در بهترین شرایط آمادگی جسمی و روحی باشند و در کنار فن و فنون لازم و تقویت باورهای دینی با آمادگی جسمانی کامل در ماموریت ها حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه سربازارن فداکار این مرز و بوم با نشاط و سرزندگی در کنار ارتقای معنوی خود را مجهز به یادگیری مهارت ها و ارتقای آمادگی جسمانی می کنند، تصریح کرد: تربیت بدنی مرزبانی با راهبرد ارتقای توان عملیاتی مسابقات مختلف ورزشی را اعم از رزمی و دفاعی برای سربازارن تدارک دیده است تا آنها با توان مضاعف در انجام ماموریت ها موفق عمل کنند.

این مسئول اضافه کرد: برای پر کردن اوقات فراغت سربازان و بالا بردن توان عملیاتی آنها همه ساله مسابقات ورزشی به شکل شهرستانی و استانی برگزار شده و بخش ملی آن به صورت متمرکز در یکی از استان ها برگزار می شود. سال قبل به میزبانی کرمانشاه و امسال نیز به میزبانی اردبیل این مسابقات با همکاری مسئولان استانی و همراهی خوب دانشگاه پیام نور در سالن ورزشی این دانشگاه برگزار شد.

سردار رضایی به حضور 250 نفر ورزشکار در این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: در طول سال این مسابقات ورزشی را برگزار می کنیم و هدف ما کسب رتبه و مقام نیست بلکه بیشتر با رویکرد ارتقای روحیه نشاط و سرزندگی و توسعه فرهنگ ورزش برگزار می شود. این مسابقات امسال در چهار رشته آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی و طناب کشی برگزار و نفرات برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی سربازان مرزبانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.