امام جمعه چایپاره؛

حل مشکلات اقتصادی اولویت اصلی دولت دوازدهم باشد

امام جمعه چایپاره گفت: حل مشکلات اقتصادی از جمله اشتغال و تولید مهم‌ترین درخواست مردم از دولت دوازدهم است و باید از اولویت های دولت در دوره جدید باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود: تیم اقتصادی دولت باید توانمندتر وارد کارزار شود و تلاش کند تا چالش‌های اقتصادی دولت را مرتفع کند.


وی با اشاره به اینکه شایسته‌سالاری و کار جهادی باید ویژگی وزرای دولت جدید باشد، ادامه داد: مدیران مسن بهتر است در اتاق‌های فکر، تجربه‌های خود را به مدیران جوان و کارآمد منتقل کنند و از جوانان متعهد و با استعداد در کابینه استفاده شود.


حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به فرا رسیدن ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نیز گفت: صنایع کوچک و متوسط در ایران مورد کم لطفی قرار گرفته و مسئولان بر این باورند که راه اشتغالزایی، تاسیس صنایع بزرگ است، اما باید از این غفلت عبور کنیم.


امام جمعه چایپاره اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط بخش مهمی از صنعت به شمار می‌رود که متاسفانه با وجود ارزش‌آفرینی و نقشی که در رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد با موانع و مشکلات زیادی روبرو است و این موانع گاه منجر به تعطیلی برخی از این واحد‌های صنعتی می‌شود.

انتهای پیام/م

عبور از چالش های اقتصادی اولویت اول دولت دوازدهم باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.