رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ;

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت : از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیش از 350 میلیارد تومان وام به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت : صندوق قرض الحسنه "امداد ولایت" با شعار "بهره جای دیگر است" با مجوز بانک مرکزی تاسیس شده و از اردیبشهت امسال تاکنون بیش از 350 میلیارد تومان وام به مددجویان پرداخت کرده است.


وی افزود: سقف پرداخت وام در این صندوق قرض الحسنه حداکثر پنج میلیون تومان است و با پرداخت این میزان وام طی سه ماه، تقریبا صف طولانی متقاضیان وام های خرد، شکسته شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مددجویان کمیته امداد برای دریافت وام از این صندوق نیازمند ضامن نیستند و مستمری یا یارانه آنان به عنوان ضمانت پذیرفته می شود.


به گفته وی ، این صندوق به افرادی غیر از مددجویان هم با یک ضمانت ساده تسهیلات پرداخت می کند.


به گفته فتاح، این صندوق قرض الحسته در استانها فقط یک شعبه دارد و کارهای آن به صورت الکترونیکی انجام می شود.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این صندوق نوپا بلافاصله به شبکه شتاب کشور وصل شد و بنابر توافق انجام شده با بانک ملی به عنوان بانک عامل، قرار است به دارندگان حساب، علاوه بر کارت اعتباری، دسته چک نیز داده شود.


وی افزود: میزان مجاز کارمزد بنابه فرموده علما چهار درصد است اما این صندوق کارمزد را به سه درصد هم کاهش داده و این میزان در آینده کمتر نیز می شود.


فتاح گفت: بهره سپرده گذاران در این صندوق معنوی است و آنان برای بازگشایی گره ای از کار همنوعان خود با خدا معامله می کنند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور همچنین با از قدردانی همکاری صمیمانه رسانه ملی با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: رسانه ملی با ترویج فرهنگ قرآنی همانند کمیته امداد در مسیر فرهنگ خیر و احسان است و این فرهنگ در برنامه اصلی و متن صدا و سیما قرار گرفته است.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خداکرم
۰۸:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
با سلام عرض ادب
از تلاش های مخلصانه اقای فتاح قدر دانی میکنیم انشالله همیشه موفق وپیروز باشند.