پیروزی های حزب الله لبنان بر گرفته از تفکرانقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه :حزب الله تهدیدی برای اسرائیل شده و این پیروزی به دلیل پیروی از آموزه های انقلاب انقلاب اسلامی ایران است.

پیروزی های حزب الله لبنان بر گرفته از تفکرانقلاب اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به روز مقاومت و پیروزی حزب الله بر صهیونیست ناپاک در جنگ ۳۳ روزه اظهار کرد: این جنگ تموز است که در حال اضمحلال و نابودی است.

وی افزود: از ۵، ۰ سال گذشته آمریکا دو میلیون صهیونیست اسرائیلی و ۸، ۰ میلیون عرب را به خاک سیاه کشانده و در جنگ شش روزه دو میلیون اسرائیل بر ۸، ۰ میلیون پیروز شدند و از آن روز ۴، ۰ سال می‌گذرد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تمام کشور‌ها از تهدیدات اسرائیل هراس داشتند و بر حسب ترس و وحشت مسلمانان راه برای تصرف و تجاوز این رژیم ناپاک باز شد تا اینکه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفتند اسرائیل را بر منطقه حاکم کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب الله لبنان شکست خوردند و در این میان اسرائیلی‌ها بودند که با کمال رسوایی به شکست سنگین خود اذعان کردند و هول و هراس و ترس مسلمانان از بین رفت و شخصیت موساد به کلی نابود شد و اختلاف در ارتش و دولت اسرائیل به وجود آمد.

وی افزود:حزب الله کابوسی برای اسرائیل شد و امنیت لبنان در برابر تجاوز اسرائیل تامین شد و اسرائیلی که تهدید بود اکنون حزب الله تهدیدی برای اسرائیل شده و این پیروزی به دلیل پیروی از آموزه‌های  انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ف

پیروی از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران سبب پیروزی حزب الله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.