سینما در هفته‌ای که گذشت؛

بزرگداشت بانوی 90 ساله سینما و تلویزیون در جشنواره فیلم شهر/ اعلام زمان برپایی یازدهمین جشن بزرگ منتقدان

برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم شهر و تجلیل از دو هنرمند سینما و تلویزیون از جمله مهمترین اتفاقات سینمایی کشورمان بود.

بزرگداشت بانوی 90 ساله سینما و تلویزیون در جشنواره فیلم شهر/ اعلام زمان برپایی یازدهمین جشن بزرگ منتقدانبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌ای که رو به سپری شدن است، سینمای کشورمان رویدادها و اخباری را پشت سر گذاشت که در این گزارش به اختصار به مهمترین آنها می‌پردازیم:

 

مدير مركز گسترش سينمای مستند و تجربی در سمت خود ابقا شد

بر اساس مصوبه هيئت امنای مركز گسترش سينمای مستند و تجربی و حکم رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، سيدمحمدمهدی طباطبايی نژاد در سمت مدیر عاملی این مرکز ابقا شد.

 

مدیران جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق» حکم گرفتند

طی احکامی جداگانه از سوی سید احمد میرعلایی دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» (اربعین)، سیمون سیمونیان به سمت «مدیر بخش فیلم و سریال»، حسین خورشیدی به سمت «مدیر بخش فیلمنامه» و احسان باقری به سمت «مدیر بخش عکس» منصوب شدند.


داوران دو بخش از جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند

امید روحانی، جعفر صانعی مقدم، علی مطلق، محمد اسلامی، سلیم غفوری، محمد کیاسالار هیئت داوری بخش مستند و دانشجویی دومین جشنواره فیلم سلامت خواهند بود و داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد را به زودی آغاز خواهند کرد.


زمان برپایی یازدهمین جشن بزرگ منتقدان اعلام شد

بنا بر اعلام جعفر گودرزی دبیر این جشن، جشن یازدهم عصر روز پنجشنبه 26 مرداد ماه در سالن شهید بهنام محمدی نویسندگان آفرينش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.


اختتامیه جشنواره فیلم شهر برگزار شد

برج ميلاد تهران ميزبان هنرمندان ايرانی و خارجی بود كه برای تقدير از برگزيدگان اين جشنواره دور هم جمع شدند.

اجرای مراسم را فرزاد حسنی به دست گرفت و در ميان هنرمندان بنام از ژاله علو و محمود كلاری تجليل شد. محمد باقر قاليباف شهردار تهران هم در اين مراسم حضور يافت.

 

انتهای پیام/

 

رویدادهای سینمایی در هفته سوم مرداد 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.