برانکو: بازی با نفت کمتر از دربی نبود/ از طارمی باز هم انتظار آقای گلی دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به بازیکنان هشدار داده بودم که این بازی متفاوت از سوپرجام است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ درباره برد برابر نفت تهران اظهار کرد: مطالبی را به بازیکنان خود هشدار دادم که این بازی متفاوت با سوپر جام است و به تمرکز بالا نیاز  داریم و برای پیروزی این بازی باید به زمین مسابقه برویم. 

او ادامه داد: براین اساس به بازیکنان خود گفتم که نباید نفت تهران را دستکم بگیرند  چرا که این تیم نسبت به گذشته تفاوت کرده است. همه تیمها تلاش می کنند تا ما را غافلگیر کنند . ما استحقاق برد این بازی داشتیم و مهمتر اینکه بازیکنان تفکر خود را در نیمه دوم تغییر دادند و با گلزنی طارمی و احمد زاده توانستیم این بازی را ببریم. 

برانكو بيان كرد: من از نحوه بازى بازيكنان در نيمه اول راضى نبودم اما در نيمه دوم بهتر بازى كرديم و توانستيم گل بزنيم.

او ادامه داد: نكته مهم اين بازى اين بود كه بازيكنان تفكر خودرا تغيير دادند و بازى خوبى در نيمه دوم انجام دادند و از طريق پاس كارى توانستند موقعيت سازى كرده و گلزنى كنند.

سرمربى پرسپوليس گفت: خوشحال هستم كه با وجود بازى هاى سخت توانستيم همه امتيازات اين سه بازى كسب كنيم. ما توانستيم دربى كوچك برابر فولاد خوزستان را ببريم. همچنين دربى اصلى مان برابر تراكتور سازى را برنده شديم. بازى با نفت تهران هم از دربى كمتر نبود و اين بازى هم پيروز شديم

برانكو تصريح كرد: آنچه كه مرا خوشحال كرد اين بود كه هواداران تا دقيقه نود تيمشان را تشويق كردند و ما با برد اين بازى پاداش تشويقشان را داديم و آنها را خوشحال كرديم.

او ادامه داد: در نيمه اول اشتباه بازى كرديم و كارهاى تركيبى كمى انجام داديم اما در نهايت طارمى گلزنى آش در اين بازى شروع شد و توانست دو گل به ثمر برساند.

برانكو بيان كرد: از طارمى انتظار دارم كه امسال هم آقاى گل شود و بازى به بازى بهتر شود.

سرمربى پرسپوليس درباره ناراحتى منشا از پاس ندادن بازيكنان خاطر نشان كرد: به طور معمول بازيكن نبايد با مربى صحبت كند و صحبتهاى ما با بازيكنان بين خودمان خواهد بود و جز مسائل شخصى تيم است.

انتهاى پيام/

 صحبت های برانکو در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار