27 مردادماه؛

برگزاری آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان

آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان روز جمعه 27 مردادماه جاری در شوش برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقیه محمودی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش با اعلام این خبر بیان کرد: 2 هزار و 100 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 400 نفر زن می باشند.
وی اظهار داشت: 110 نفر از این افراد براساس نمره آزمون جذب می شوند، ضمن اینکه اولویت استخدام در این کارخانه با نیروهای بومی است و شرط سنی نیز برای داوطلبان حذف شده است.
محمودی در ادامه با تائید وضعیت نامطلوب اشتغال در این شهرستان و اینکه تاکنون آمار دقیقی از تعداد افراد بیکار در شوش جمع آوری نشده است اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته فرصت های اندک شغلی کارخانه ها و شرکت های منطقه حق نیروهای بومی است و این اداره اجازه جذب و بکارگیری نیروهای غیر بومی در شرکت های منطقه را نمی دهد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش پیگیری مطالبات جامعه کارگری به ویژه کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، حمایت از کارگران و کمک به ایجاد اشتغال را اولویت نخست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش برشمرد.
این مقام مسئول یکی از مشکلات نیروهای جوان جویای کار تحصیل کرده را نداشتن مهارت شغلی عنوان کرد و بر ضرورت فراگیری مهارت با شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای تاکید نمود.
کارخانه قند شمال خوزستان در شوش بیش از 10 سال است که تعطیل شده است و این روزها آخرین مراحل پیش راه اندازی را طی می کند و بزودی وارد مدار تولید شکر خواهد شد.
پیش بینی شده با راه اندازی کامل این کارخانه 400 نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شوند.
انتهای پیام/گ

برگزاری آزمون استخدامی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.