بزرگترین شانسی که طارمی آورد/یکی آن بالا مهدی را دوست داشت

بدون شک بزرگترین شانس دوران ورزشی مهاجم ملی پوش پرسپولیس ،نرفتن به تیم پانیونیوس یونان بود.

بزرگترین شانسی که طارمی آورد/یکی آن بالا مهدی را دوست داشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به مسائل پیش آمده برای مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن پانیونیوس یونان در هفته های اخیر ،که بنا بر اعلام مقامات وزارت ورزش کشورمان ،منجر به محرومیت آنها از تیم ملی  شد، قطعا یکی از بزرگترین شانس های مهدی طارمی ،نپیوستن به این تیم یونانی بود.


طارمی یکی از بازیکنانی بود که تا قبل از شروع رقابت های لیگ برتر هنوز تیم خود را انتخاب نکرده بود و آینده نامشخصی داشت. او تصمیم داشت از پرسپولیس جدا شود و فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.


در میان تیم هایی که خواهان جذب مهاجم پرسپولیس بودند، پیشنهاد پانیونیوس جدی تر بود و بنا به گزارش ها این باشگاه یونانی حتی حاضر بود مبلغ یک میلیون یوروی درخواستی پرسپولیس را نیز بپردازد.
اما اختلاف طارمی و پانیونیوس بر سر مدت قرارداد باعث شد این انتقال منتفی شود و مهاجم بوشهری در جمع سرخپوشان پایتخت بماند.


هر چند ممکن است طارمی از این وضعیت ناراحت شده و از این که نتوانسته فوتبال خود را در اروپا دنبال کند خود را مغبون دانسته باشد، اما حالا «حکمت نرفتن به پانیونیوس» برای او مشخص شده است.
اگر مهاجم بوشهری تیم ملی هم در کنار شجاعی و حاج صفی قرار می گرفت مانند دو هم بازی خود در تیم ملی، مجبور بود مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا به میدان برود و این یعنی خداحافظی با تیم ملی آن هم در سال جام جهانی.


بی شک خود طارمی بابت این بخت بلند از همه شاد تر است و متوجه شده است که تحت عنایت ویژه خداوند قرار داشته است.
گفتنی است، بنا بر اعلام داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، شجاعی و حاج صفی به دلیل حضور در شکست 1-0 تیمشان مقابل مکابی رژیم صهیونیستی در بازی رفت دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا، از تیم ملی فوتبال کشورمان خط خورده اند.


انتهای پیام/

 شانس بزرگ طارمی، نرفتن به پانیونیو س  بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
..
Iran (Islamic Republic of)
فوتبالی
۱۵:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
روی هر پله ای که باشی خدا یک پله بالاتر ازتوست نه به این خاطر که خداست برای این که دستت را بگیرد پس خودت رابه خدابسپار
آخرین اخبار