تلاش شاگردان دایی برای شکستن طلسم تیم گواردیولا

تیم فوتبال سایپا تهران در دیدار امشب(پنج شنبه) مقابل استقلال خوزستان دنبال طلسم شکنی است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران در حالی امشب(پنج شنبه) در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می رود که مدت هاست مقابل این تیم به برتری نرسیده و همین امر به علی دایی و شاگردانش انگیزه زیادی می دهد تا با وجود گرمای اهواز تمام تلاششان را برای شکست دادن آبی ها به کار گیرند.

آخرین باری که سایپا موفق شد در رقابت های لیگ برتر از سد استقلال خوزستان بگذرد به 20 اردیبهشت 94 و درچارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم بازمی گردد.  نارنجی پوشان پایتخت که در آن زمان در کرج بازی های خود را برگزار می کردند با نتیجه سه بر دو تیم عبدالله ویسی را شکست دادند. مجتبی رمضانی، میلاد میداوودی و ابراهیم صادقی برای تیم مجید جلالی موفق به گلزنی شدند. جالب این جاست از بین گلزنان سایپا در آن بازی، میداوودی و رمضانی دیگر در لیگ برتر به میدان نمی روند و صادقی هم در حال حاضر جزء اعضای کادرفنی این تیم است.

حال پس از گذشت 823 روز سایپا قصد دارد با شکستن طلسم استقلال خوزستان، به روند نتایج خوب خود در لیگ هفدهم ادامه دهد.

در کل سایپا و استقلال خوزستان هشت بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که در این میان آبی ها چهار و خودروسازان یک بار موفق به پیروزی شده اند و سه دیدار 2 تیم هم با مساوی به پایان رسیده است.

دیدار این 2 تیم از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

طلسم شکنی شاگردان دایی مقابل آبی های خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار