زنجان؛

تاثیر گذاری رسانه ها در جریان سازی فرهنگی

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:رسانه ها می توانند با قلم خود و با تولید محتوای مناسب جریان های فرهنگی در کشور و در دنیا ایجاد کنند.

تاثیر گذاری رسانه ها در جریان سازی فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام پژمان فر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس  در همایش روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذرگفت:گفتمان انقلاب اسلامی ایران توانسته به عنوان یک حرکت جریان ساز در جهان باشد.

وی گفت:جوانان کشورمان با گفتمان ما می توانیم توانسته اند قدم های بزرگی بردارند که دنیا را حیرت زده کنند.

حجت الاسلام پژمان فر به نقش رسانه ها در دنیای کنونی اشاره کرد و افزود:رسانه ها می توانند با قلم خود و با تولید محتوای مناسب جریان های فرهنگی دز کشور و در دنیا ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه برهم زدن سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از اهداف شوم دشمنان است افزود: دشمنان در جنگ نرم با راه اندازی شبکه های فارسی زبان و با هزینه های گزاف سعی دارند فرهنگ ناب اسلام را مورد هدف قرار دهند .

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود:باید بودجه های فرهنگی و رسانه های کشور افزایش یابد تا بتواند به مقابله با این شبکه ها پرداخت.

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان نیز در این مراسم گفت: شبکه های اجتماعی تهدیدی برای خانواده ها هستند و نباید اجازه داد تا این شبکه ها هر اطلاعاتی را وارد دنیای ما بکنند.

وی گفت:ساماندهی فضای مجازی باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

صفری با بیان اینکه اصحاب رسانه ها در جنگ نرم نقش مهمی دارند افزود:باید مسئولان با تصمیم گیری های مناسب به کمک اصحاب رسانه بیایند تا در این جنگ پیروز شویم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان  نیز در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره ابوذر گفت: دشمن تلاش می کند با اهداف شوم خود وحدت ملی را خدشه دار کند و نا امیدی را در جامعه اسلامی ما ترویج دهد اما مردم با وحدت همیشگی دشمن را نا امید کرده اند.

سردار کرمی افزود: نیاز امروزی ما درجامعه این است که باید به سیره شهدا و ولایت عمل کرد و با روحیه جهادی به جنگ افرادی برویم که چشم دیدن وحدت مسلمانان را ندارند.

انتهای پیام/ن

 

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.