علی عسگری شاگرد میثاقیان در سیاه جامگان می شود؟

حمیدرضا علی عسگری از تیم سیاه جامگان پیشنهاداتی را دریافت کرده و قرار است هر چه سریعتر پاسخ نهایی خود را به مسئولان این تیم اعلام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمیدرضا علی عسگری که در ابتدای فصل نقل وانتقالات تابستانی به تیم نفت تهران پیوسته بود  اما با جدایی علی کریمی از این تیم ترجیح داد از این تیم جدا و فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد.

برهمین اساس علی عسگری از تیم  سیاه جامگان پیشنهاداتی را در طول این مدت دریافت کرده و قرار است طی چند روز آینده پاسخ نهایی خود را به مسئولان باشگاه اعلام کند.البته چنانچه این انتقال نهایی شود در آن صورت مربیان تیم سیاه جامگان مجبور خواهند شد به اجبار نام یکی از بازیکنان خود را از لیست تیم خارج کنند تا او بتواند بدون هیچ مشکلی برای تیم جدیدش به میدان برود.البته او در لیگ پانزدهم و ابتدای لیگ شانزدهم هم عضوی از تیم سیاه جامگان بود اما در نیم فصل دوم فصل گذشته  به دلیل مشکلات از این تیم جدا شد و راهی تیم ماشین سازی شد.

برهمین اساس رمضان شکری مربی تیم سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر اعلام کرد صحبت هایی را در طول این مدت با علی عسگری انجام داده ایم و حتی به توافقاتی هم دست یافته ایم اما هنوز مشخص نیست که او به تیم ما می پیوندد یا خیر.

او ادامه داد:این بازیکن البته از تیم پدیده هم پیشنهاد دارد و به همین دلیل هنوز تصمیم نهایی خود را در این باره اتخاذ نکرده است که در کدام تیم به میدان برود.

مربی تیم سیاه جامگان درباره بازی فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:ما برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز بازی می کنیم ، زیرا با برد دراین دیدار می توانیم همچنان در بین تیم های بالانشین جدول جایگاهمان را حفظ کنیم. به همین دلیل از هواداران پرشور خود انتظار داریم با حضور خود در ورزشگاه و تشویق های پیوسته انگیزه بازیکنان تیم را برای پیبروزی در این دیدار دو چندان کنند.

انتهای پیام/

پیشنهاد تیم سیاه جامگان به علی عسگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار