ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

حریق گسترده در یک بارانداز در چهارراه ابوسعید

سخنگوس سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده در یک بارانداز در چهارراه ابوسعید خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آتش سوزی یک بارانداز یک هزار متری اظهار داشت: حادثه در ساعت 05:45 بامداد در یک انبار کالا در چهارراه ابوسعید، خیابان اسدی منش اعلام و 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک بارانداز به وسعت 1000 متری دو طبقه بود که انبار آن که به وسعت 500 متر با سقف های شیروانی بود که دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: آتش از انبار طبقه دوم که مملو از اجناس و کالاهای مربوط به شیرینی سازی و قنادی بود آغاز و به سقف های شیروانی سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تمام انبار 500 متری را دود بسیاری فراگرفته و کاملا شعله ور شده بود.

وی افزود: دو ساختمان مسکونی 7 و 5 طبقه در کنار این انبار بود که دود به داخل ساختمان ها نفوذ کرده و وضعیت ناایمنی را ایجاد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی همزمان با خاموش کردن آتش انبار، مشغول تخلیه ساکنان دو ساختمان مذکور شدند که 30 نفر را بدون آسیب دیدگی خارج کردند.

وی با بیان اینکه بخشی از سقف های انباری به دلیل شدت شعله های آتش تخریب شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی در پایان گفت: حادثه در ساعت08:05 پایان یافت و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، اما خسارات مالی بسیاری را به جای گذاشت.

انتهای پیام/

مهار آتش سوزی یک انبار کالا در خیابان ابوسعید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار