ذکی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

اسامی هیات داوران جشنواره شعر کلمه اعلام شد

دبیر علمی جشنواره‌ استانی شعر کلمه گفت: تاکنون 25 نفر از شاعران جوان با بیش از 70 اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

اسامی هیات داوران جشنواره شعر کلمه اعلام شد.سلمان علی ذکی شاعر مهاجر افغانستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، از اعلام اسامی هیات داوران جشنواره استانی شعر کلمه در قم خبر داد.

دبیر علمی جشنواره استانی شعر کلمه با بیان اینکه محمد محسن سعیدی، علی محمد مودب و زهرا حسین زاده داوران بخش کلاسیک این جشنواره  هستند، افزود: محمد شریف سعیدی، شکریه عرفانی و محمد ضیاء برهانی نیز به داوری آثار بخش شعر آزاد این جشنواره خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوب و بیش از حد انتظاری از جشنواره استانی شعر کلمه از سوی مهاجرین افغانستانی صورت گرفته، عنوان کرد: تاکنون  25 نفر از شاعران جوان با بیش از 70 اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

ذکی جشنواره شعر کلمه را فرصتی نو برای کشف، پرورش و شناساندن چهره‌های جوان شعر مهاجرت استان قم دانست و یادآور شد: در هیات برگزاری جشنواره از داوران برجسته و بنام زبان فارسی جهت داوری و ارزیابی آثار این دوره بهره گرفته‌ایم.

لازم به دکر است، جشنواره‌ی استانی شعر کلمه به همت کانون ادبی_فرهنگی کلمه ویژه‌ی شاعران و داستان‌نویسان مهاجر استان قم برای نخستین بار برگزار شده  و در پایان شهریور ماه با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار