سخنگوی منافورت فاش کرد؛

یورش مأموران اف‌بی‌آی به منزل مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ

سخنگوی مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ فاش کرد مأموران اف‌بی‌آی ماه گذشته میلادی با یورش به منزل «پال منافورت»، اسنادی را با خود به‌همراه برده‌اند.

یورش مأموران اف‌بی‌آی به منزل مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: مأموران اف‌بی‌آی (اداره تحقیقات فدرال آمریکا) سپیده‌دم روز 26 ژوئیه سال جاری میلادی (4 مردادماه) به منزل پال منافورت، مدیر سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هجوم برده و اسنادی را در راستای جمع‌آوری مستندات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، به همراه خود برده‌اند.

جیسون مَلونی، سخنگوی منافورت، امروز (چهارشنبه)، خبر یورش مأموران اف‌بی‌ای به منزل مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در شهر الکساندریای ایالت ویرجینیا را تأیید کرد. براساس اظهارات مقامات آمریکایی که هویت آن‌ها فاش نشده است تفتیش منزل منافورت از سوی مأموران اف بی آی یک روز پس از دیدار او با اعضای کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا روی داده است.

مَلونی در رایانامه‌ای در این خصوص نوشت: مأموران اف‌بی‌آی برای تفتیش یکی از خانه‌های منافورت مجوز داشتند و آقای منافورت در این مورد به خصوص نیز همانند همیشه برای اجرای قانون همکاری کرد.

همچنین، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس پیش‌تر با انتشار گزارشی، در پایگاه اینترنتی خود نوشته بود اف‌بی‌آی مجوز بازرسی منزل پال منافورت را در راستای تحقیقات درخصوص دخالت ادعایی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و ارتباط میان نزدیکان ترامپ با مقامات روسیه، دریافت کرده بود.

دموکرات‌ها مدعی هستند روسیه با دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و هک کردن رایانه‌های ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد این حزب، باعث شکست او و پیروزی دونالد ترامپ در این رقابت‌ها شده است. از سوی دیگر، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، 11 ژوئیه سال جاری میلادی، رایانامه‌ای را منتشر کرد که نشان می داد او ژوئن سال 2016 و در جریان رقابت های انتخاباتی آمریکا، با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس، که اطلاعات محرمانه ای را درباره کلینتون در اختیار داشت، دیدار کرده است. این اطلاعات ظاهراً از سوی دولت روسیه در اختیار ناتالیا وسلنیتسکایا قرار گرفته بود. بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، در این دیدار، «جرد کوشنر»، داماد ترامپ، و «پل مانافورت»، مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ، نیز حضور داشته‌اند.

گزارش‌های مربوط به دیدار دونالد ترامپ جونیور و روس ها باعث تقویت گمانه‌زنی‌ها درخصوص دخالت ادعایی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا شده است.

 

انتهای پیام/


ورود سرزده مأموران اف‌بی‌آی به منزل پال منافورت برای جمع‌آوری مدارک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار