سنندج؛

مریوان،میزبان برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان

رئیس فدراسیون شنا از برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان در دریاچه زریوار مریوان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن رضوانی‌فر در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌هایی که در رشته‌های ورزشی در کردستان وجود دارد انتظار ما در بحث قهرمان‌پروری و مدال‌آوری بیش از سایر استان‌ها است.

وی افزود: خوشبختانه توجه اداره کل ورزش و جوانان کردستان به رشته‌های ورزشی مختلف از جمله شنا بسیار مناسب بوده و همین امر بستر دستیابی به اهداف را در بحث قهرمان‌پروری فراهم خواهد کرد.
رضوانی فر با بیان اینکه به زودی سفری به استان کردستان خواهیم داشت، گفت: خوشبختانه به لحاظ زیرساخت‌ها در رشته ورزشی شنا در اکثر شهرستان‌های استان از شرایط مناسبی برخوردار هستیم و طی دو سال اخیر نیز چند استخر مناسب از طریق بخش دولتی در شهرستان‌های دهگلان، مریوان و بانه احداث شده است.

وی گفت: وضعیت رشته شنا در حال حاضر بسیار مناسب بوده و در زمینه مدال‌آوری نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

رئیس فدراسیون شنا با بیان اینکه حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال‌های برتر چشم‌انداز فدراسیون در این رشته ورزشی است، عنوان کرد: استان کردستان نیز در این راستا می‌تواند در بحث قهرمانی به جایگاهی سایر استان‌های کشور برسد.

رضوانی فر از برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان در دریاچه زریوار مریوان خبر داد و گفت: این آمادگی در فدراسیون وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی و تلاش اداره کل شاهد برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی در استان کردستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار گفت:رشته شنا برای ارتقا و صاحب عنوان شدن نیاز به توجه جدی دارد.

حامد جولایی گفت: هیأت‌های شنا در استان‌ ها از جمله کردستان به جای استخرداری باید قهرمان‌پروری کنند چرا که رشته شنا یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر شهرستان‌های استان کردستان به لحاظ داشتن زیرساخت‌های مناسب در این رشته شرایط خوبی دارند، گفت: طی دو سال اخیر نیز ظرفیت‌های خوبی به زیرساخت‌های قبلی استان اضافه شده است.

وی با تاکید براینکه در حوزه همگانی مشکلی نداریم و باید بیشتر در زمینه قهرمانی در استان کار شود، گفت: در یک سال اخیر در رده‌های پایه به عناوین خوبی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/م

رشته شنا یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.