آصفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تیم اقتصادی کابینه دوازدهم کارنامه خوبی ندارد

نماینده ادوار مجلس گفت:افرادی که معرفی شده‌اند قبلا در حوزه اقتصادی مسئولیت داشتند و خروجی مفیدی نداشتند.

آصفریمحمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به معرفی اعضای کابینه دوازدهم که از سوی رئیس جمهور انجام شد، گفت: آقای روحانی در حوزه اقتصادی افراد موثری را برای کابینه معرفی نکرده است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه انتظار می‌رفت افرادی توانمند برای حل مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری معرفی شوند، اظهار داشت: متأسفانه تیم اقتصادی که معرفی شده امیدوار کننده نیست که بتواند رکود موجود در جامعه را حل کند.

وی با اشاره به یکی از افراد پیشنهادی که قبلا در تأمین اجتماعی مسئولیت داشته، اظهار داشت: این فرد در دوره مسئولیت خود نتوانست مشکلات این حوزه را حل کند، لذا امیدوار کننده نیست که بتواند اکنون گام موثری بردارد.

آصفری با تأکید بر اینکه شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است که این افراد نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، بیان داشت: این تیمی که انتخاب شده در حوزه اقتصادی و سیاست خارجه نمی‌تواند موفق باشد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه این افرادی که معرفی شده‌اند قبلا در حوزه اقتصادی مسئولیت داشتند و خروجی مفیدی نداشتند، اظهار داشت: این افراد اگر برنامه کارسازی داشتند همان موقع به کار می‌بستند و اگر می‌توانستند موفق باشند قبلا در همان مسئولیتی که داشتند موفق عمل می کردند لذا به چهره های کارآمدتری نیاز داریم و آزموده را آزمودن، خطاست.

انتهای پیام/

آیا تیم اقتصادی پیشنهادی رئیس جمهور توان حل مشکلات را دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
آخرین اخبار