اعمال محدودیت‌ های ترافیکی از امروز ۱۸ مرداد در مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز ۱۸ مرداد در مازندران اعمال می‌‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۸ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۱ مرداد در محور‌های کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران، سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۰ مرداد تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۲۱ مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ۱۸ مرداد و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ مرداد ماه) در جاده هراز  ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده فیروزکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۲۰ مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

انتهای پیام/ م


محدودیت رفت و آمد در جاده‌های منتهی به شمال از امروز ۱۸ مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.