برانکو: دیدار با نفت سومین دربی متوالی ماست/فردا سید جلال را در اختیار داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل نفت تهران بسیار سخت است و سومین دربی ما محسوب می شود.

برانکو: دیدار سختی مقابل نفت داریمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: فردا دیدار سختی مقابل تیم نفت تهران داریم. بازیکنان این تیم از انگیزه زیادی برخوردارند، اما ما برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می شویم. این بازی سومین دربی تیم ما به حساب می آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد روز خبرنگار دیروز بوده است به شما تبریک می گویم و فکر کنم تعداد کمی از دوستان که اینجا حضور دارند به دلیل این است که هنوز در حال برگزاری جشن روز خبرنگار هستند

برانکو افزود: این دیدار بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی است و امیدوارم بتوانیم سومین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. دیدار ما با فولاد خوزستان را دیدید و بعد از آن هم تیم فوتبال تراکتورسازی و در حال حاضر نفت تهران که سال پیش قهرمانی را از ما گرفت ما می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و این دیدار متفاوت با مسابقه سوپرجام است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: نفت چیزی برای از دست دادن ندارد اما در ورزشگاه خودش بازی میکند. به همین دلیل بازی سختی را پیش رو داریم. سید جلال حسینی مصدومیتش برطرف شده و به این دیدار می‌رسد اما متاسفانه ربیع خواه را برای این دیدار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تمامی بازیکنان آماده هستند علیپور بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش برگشته است.تیم ما با تمام احترامی که برای رقبای خود قائل هستیم فقط کسب سه امتیاز است.

برانکو گفت: سید جلال حسینی بازیکن کلیدی و مهم ما است اما روز گذشته تست های ورزشی خوبی گرفتیم و طبق نظر پزشک وی به این دیدار می‌رسد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های حمید درخشان گفت هر شخصی نظر خود را دارد اما تیم فوتبال نفت از بازیکنان زیادی بهره می‌برند بازیکنان ما در دیدار سوپر جام هم انگیزه بسیاری داشتند و 3گل توانستیم به ثمر برسانیم و شانس‌های زیادی داشتیم اما بازیکنان من همیشه بیشترین انگیزه را دارند.

برانکو ایوانکویچ در پایان گفت آن چیزی که در پرسپولیس من را خوشحال می‌کند خوشبینی بازیکنان است و به بازیکنانم تبریک می گویم. اما باید توجه کنیم که دیدارهای ما بسیار سخت است. سال گذشته با فولاد به سختی توانستیم با نتیجه یک بر یک مساوی کنیم و بعد از آن هم تراکتورسازی که از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد

 

انتهای پیام/

صحبت های برانکو در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار